بنر  1

برنج باب هتل چیست و بهترین برنج مناسب رستوران و کترینگ کدام است؟

1/شهریور/1401 وبلاگ
بدون دیدگاه

برنج باب هتل چیست و بهترین برنج مناسب رستوران و کترینگ کدام است؟ شاید مهمترین چیزی که یک مشتری هنگام سفارش غذا در تالار از آن رستوران انتظار دارد این است که برنج خالص و درجه یک ایرانی در منو غذایی آن رستوران وجود داشته باشد. برنجی که هم خوش عطر باشد و هم خوش پخت.رستوران ها و تالار ها مصرف برنج بالایی دارند بنابراین باید برنج خود را به صورت عمده از مجموعه ای معتبر تهیه کنند. برنج می تواند نقش مهمی در جذب مشتری داشته باشد پس بهتر است که رستوران داران گرامی دقت کافی را در خرید برنج داشته باشند و با خرید مقرون به صرفه و در عین حال با کیفیت مشتریان بیشتری را جذب نمایند. در فروشگاه برنج آرتارایس انواع برنج ایرانی وجود دارد و مدیران رستوران ها می توانند از بین محصولات متنوع ما هر کدام را خواستند انتخاب کنند. در خرید عمده برنج قیمت نهایی بسیار به صرفه تر است و مجموعه برنج آرتا رایس شرایط مناسبی را برای رستوران ها و تالارها فراهم نموده است تا بتوانند به راحتی از برنجی مناسب برای عرضه به مشتریان خود استفاده نمایند. جهت اطلاع از خرید برنج برای رستوران ها می توانید هم اکنون با ما تماس حاصل نمایید.

محبوبترین برنج برای پخت در رستوران ها و تالارها کدام است؟

برنج طارم از محبوب ترین برنج ها برای پخت در رستوران ها و هتل ها می باشد.از انواع بهترین برنج ایرانی که از مرغوبیت خاصی برخوردار است می توان به برنج طارم اشاره کرد. مبدا تولید و کشت برنج طارم استان مازندران است. طارم به عنوان برنج کم محصول شناخته می شود. انواع مختلف برنج طارم موجود هست که شامل طارم عطری، طارم صدری، طارم سنگسری، طارم هاشمی (ترکیب برنج طارم و برنج هاشمی)، طارم امرالهی و طارم چینی هستند. در این بین از طارم عطری و برنج طارم هاشمی می توان به عنوان بهترین های برنج طارم یاد کرد.

طارم هاشمی در مقایسه با طارم عطری، درشت تر و پخت بهتری دارد که اصطلاحا گفته می شود که بیشتر ری می کند. تنها وجه تمایز این برنج نسبت به طارم عطری، عطر و بوی کمتر آن است. البته این را نباید برای برنج طارم یک ضعف در نظر بگیریم. بیشترین ری را در بین برنج های ایرانی، برنج طارم هاشمی دارد.

برنج ایرانی مناسب برای استفاده هتل ها و رستوران ها

برنج ایرانی در واقع یکی از محصولاتی است که طرفداران زیادی دارد و در سفره های ایرانی با عطر و طعم خاصی که پس از پخت به ارمغان می آورد به عنوان یکی از غذاهای اصلی نقشی مهمی را ایفا می کند. از این رو انتخاب بهترین برنج ایرانی از نوع باکیفیت و خوش پخت آن می تواند تاثیر زیادی در تهیه یک غذای خوب داشته باشد. ویژگی های مهمی از قبیل عطر و طعم برنج، دانه بلند بودن آن و ظاهر مناسب برنج همین طور پخت مطلوب می تواند به عنوان مشخصه های بارز در شناخت کیفیت برنج بیان شود که در قسمت بالا به آن پرداختیم.

باید بگوییم انواع برنج ایرانی که در شمال کشور کشت می شوند دارای ویژگی های متمایز و منحصر بفردی هستند که با شناسایی ویژگی های هر کدام می توان بهترین انتخاب را از میان آنها برگزید و با قیمتی مناسب این محصول را خریداری نمود در واقع خرید برنج نه تنها برای مصارف شخصی بلکه برای رستوران ها نیز اهمیت ویژه ای دارد و مشتریان رستوران هایی با سرو غذاهای سنتی ترجیح می دهند که برنج ایرانی باکیفیت استفاده کنند.

بهترین برنج های ایرانی در انواع مختلف در دو دسته برنج محلی و پرمحصول قرار می گیرد و شناخت مشخصات هر کدام می تواند کمک شایانی به خرید مناسب تر این محصول کند. برای معرفی برنج ایرانی مناسب برای استفاده هتل ها و رستوران هامی توان به موارد زیر اشاره کرد:

بهترین برنج ها برای رستوران ها و تالارها ایرانی با عطر، پخت و قیمت بسیار مناسب برنج فجر، هاشمی، برنج دم سیاه، طارم، علی کاظمی، شیرودی و … می باشد

آیا برنج فجر بهترین برنج برای پخت در رستوران ها و تالارها می باشد؟

برنج فجر محلی جویبار و همچنین برنج فجر بهترین برنج ایرانی برای رستوران های ایرانی است زیرا این برنج هنگام پخت نمی‌شکند و به خوبی قد می‌کشد و بعد از پخت کاملا به رنگ سفید و روشن درمی‌آید. برنج فجر مازندران یک نوع برنج عطری نیز می باشد که قیمت آن از برنج طارم محلی و یا طارم هاشمی ارزانتر است.

برنج هاشمی بهترین برنج عطری برای پخت در رستوران ها و تالارها

برنج هاشمی برای مواقعی مصرف می شود که عطر و طعم برنج مقدم بر قیمت آن است. هر ساله برنج هاشمی به عنوان پر کشت ترین در استان مازندران و گیلان انتخاب می شود. هر کسی که از برنج هاشمی استفاده کرده باشد، طعم و عطر آن را در خاطر خود برای همیشه به یادگار خواهد داشت.

برنج هاشمی دو نوع دارد که شامل برنج هاشمی سرد و برنج هاشمی گرم است. نام های معروف برنج سرد و گرم، برنج صدری هاشمی و برنج طارم هاشمی است. به دلیل پخت عالی و عطر بی نظیر این برنج، طرفداران خاص خود را در خانه های ایرانی و خارج از کشور دارد. ساختار منظم و قد کشیده این برنج به همراه پخت راحت آن باعث شده تا هر ساله سفارشات زیادی برای این نوع برنج برای رستوران ها و تالارها باشد.

این برنج را به عنوان بهترین برنج عطری ایرانی به حساب آورد. این برنج به دلیل مقاومت بالا دربرابر آفات، کمترین میزان استفاده از سم و کود شیمیایی را دارد. خود این موضوع باعث شده تا برنج هاشمی به دلیل سالم بودن کاربرد زیادی داشته باشد.

برنج شیرودی شمال آیا بهترین برنج ایرانی برای پخت در رستوران ها و هتل ها می باشد؟

برنج استخوانی شیرودی یا برنج شیرودی، که از انواع برنج پر محصول می باشد، در نواحی شمال کشور کشت می شود. از نظر ظاهری شباهت زیادی به برنج هاشمی دارد و برای افراد غیر متخصص در زمینه ی برنج قابل تشخیص نمی باشد.

برنج شیرودی به زعم کارشناسان موسسه تحقیقات برنج کشور دارای کیفیت پخت مطلوب در مقایسه با سایر ارقام پر محصول و قابل قبول در مقایسه با طارم هاشمی است. هر چند برنج شیرودی از لحاظ عطر و طعم در مراتب پایین تری نسبت به برنج طارم هاشمی قرار دارد. دلیل پایین بودن قیمت آن نیز درمقایسه با انواع طارم، جدا از عطر و طعم آن، مربوط به پر محصول بودن این برنج است. برنج شیرودی به دلیل کیفیت خوب و قیمت مناسب برای مراسم ها، رستوران دار ها و کارمندان ادارات بسیار اقتصادی و به صرفه است.

در این مقاله سعی کردیم مناسب ترین برنج های ایرانی که برای پخت و استفاده در هتل ها و رستوران ها مناسب می باشد را برای شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید خوش پخت ترین برنج ایرانی را برای سرو مشتریان خود در نظر بگیرید.

برنج باب هتل ، قیمت برنج باب هتل ، برنج باب هتل چیست ، برنج فجر باب هتل ، برنج دمسیاه استخوانی باب هتل ، برنج ایرانی باب هتل ، برنج هتلی ، برنج هتلی ایرانی ، برنج هتلی ایران ، برنج هتلی ارزان ، برنج هتلی ارزان قیمت ، برنج هتلی پاکستانی ، برنج محلی چیست ، برنج هتلی خزر ، برنج هتلی رستورانی ، برنج هتلی رستوران ، برنج هتلی شمال ، برنج هتلی طارم ، برنج هتلی فریدونکنار ، برنج هتلی فجر باب ، برنج هتلی قیمت ، برنج هتلی قیمت چند ، برنج هتلی قیمتش چنده ، برنج هتلی قیمت چنده .

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها