بنر  1

آموزش پخت برنج قهوه ای

23/فروردین/1401 آشپزی
بدون دیدگاه

آموزش پخت برنج قهوه ای : برنج را در یک قابلمه بزرگ بریزید و حدود ۲ پیمانه ( ۳/۴ یک پیمانه) سرخالی به ازای هر یک پیمانه برنج قهوه‌ای آب اضافه کنید
روی حرارت قرار دهید تا جوش بیاید

این سوال که برای ناهار چی بپزم، یکی از بزرگترین دغدغه‌هایی است که برای خانم‌های خانه‌دار و حتی آقایونی که به آشپزی علاقه دارند، وجود دارد و هر روز این پرسش که “برای وعده ناهار چه چیزی درست کنم” را در ذهن خود مرور می‌کنند. در کشور ایران معمولاً برای درست کردن ناهار از غذاهای برنجی و انواع خورشت‌ها استفاده می‌شود. خورشت هایی که در هر استان با توجه به ذائقه آن مکان پخته می‌شود و ادویه‌جاتی که در غذاها نیز به کار می‌رود با توجه به اقلیم و آب و هوا و سلیقه‌ی مردمان آن شهر است.

اگر لیست غذایی جدید و متنوع برای ناهار در ذهن ندارید اصلا نگران نباشید! برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه انواع غذاهای ایرانی با ما همراه باشید. با توجه به اینکه برنج یکی از مهم‌ترین وعده های غذایی خانواده‌های ایرانی است در نتیجه طبخ غذا با برنج ایرانی می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد . اگر قصد خرید برنج ایرانی دارید حتما از تخفیفات ویژه ما در فروشگاه برنج آرتا رایس بهرمند شوید.

سپس در ظرف را گذاشته و حرارت را خیلی کم کنید و بگذارید برای ۴۵ دقیقه روی حرارت کم بپزد
پس از ۴۵ دقیقه در ظرف را باز نکنید؛ فقط شعله را خاموش کنید
بگذارید قابلمه برنج به مدت ۱۰ دقیقه در همان شرایط قبلی باقی بماند. به این صورت برنج شما آماده است

خرید عمده برنج در زمان مناسب می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. قاعدتا خرید عمده برنج ایرانی در زمان جمع آوری محصول انجام می شود، زیرا در این فصل به دلیل حجم بالای عرضه، قیمت روز برنج ایرانی به کمترین حد خود می رسد.

منبع :

bit.ly

b2n.ir

برچسب ها

پخت برنج قهوه ای برنج قهوه ای



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها