بنر  1

آموزش پخت ته چین مرغ بدون ماست

24/اسفند/1400 آشپزی
بدون دیدگاه

آموزش پخت ته چین مرغ بدون ماست : ابتدا پیاز، هویج و سیب زمینی راخلال کنید
پیاز خلال شده را در روغن خوب سرخ کنید و زردچوبه بزنید
بعد هویج خلال شده رااضافه کنید کمی تفت دهید

این سوال که برای ناهار چی بپزم، یکی از بزرگترین دغدغه‌هایی است که برای خانم‌های خانه‌دار و حتی آقایونی که به آشپزی علاقه دارند، وجود دارد و هر روز این پرسش که “برای وعده ناهار چه چیزی درست کنم” را در ذهن خود مرور می‌کنند. در کشور ایران معمولاً برای درست کردن ناهار از غذاهای برنجی و انواع خورشت‌ها استفاده می‌شود. ته چین هایی که در هر استان با توجه به ذائقه آن مکان پخته می‌شود مانند ته چین گوشت و ته چین باقالی و... و ادویه‌جاتی که در غذاها نیز به کار می‌رود با توجه به اقلیم و آب و هوا و سلیقه‌ی مردمان آن شهر است.

enlightened آموزش بیشتر : آموزش پخت پلو ماستی باگوشت و دنبل

اگر لیست غذایی جدید و متنوع برای ناهار در ذهن ندارید اصلا نگران نباشید! برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه انواع غذاهای ایرانی با ما همراه باشید. با توجه به اینکه برنج یکی از مهم‌ترین وعده های غذایی خانواده‌های ایرانی است در نتیجه طبخ غذا با برنج ایرانی می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد . اگر قصد خرید برنج ایرانی دارید حتما از تخفیفات ویژه ما در فروشگاه برنج آرتا رایس بهرمند شوید.

مرغ ریش شده و سیب زمینی خلال شده را به همراه زعفران و نمک و فلفل اضافه کنید و تفت دهید.( تو این غذا حتما باید زعفران بریزید چون مزه ی این ته چین به زعفرانه)
حالا زرشک بریزید .اندازه ی زرشک بسته به ذائقتونه میتونید کم و زیادش کنید.
برنج راآبکش کنید. داخل آب برنج زردچوبه بریزید تا برنجتون زرد و خوشرنگ بشه
بعد آبکشی برنج، توی قابلمه یه لایه برنج بذارید یه لایه مواد ته چین و به همین ترتیب تا بالا.
قابلمه را روی حرارت ملایم قرار دهید حدود ۶۰ دقیقه.

خرید عمده برنج در زمان مناسب می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. قاعدتا خرید عمده برنج ایرانی در زمان جمع آوری محصول انجام می شود، زیرا در این فصل به دلیل حجم بالای عرضه، قیمت روز برنج ایرانی به کمترین حد خود می رسد.

منبع :

bit.ly

b2n.ir

برچسب ها

ته چین مرغ طرز تهیه ته چین برنج ته چین



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها