بنر  1

آموزش پخت عدس پلو مخلوط

21/بهمن/1400 آشپزی
بدون دیدگاه

 

آموزش پخت عدس پلو مخلوط : سویا را در آب جوش خیس كنید و عدس را در ظرفی مناسب با آب نیم پز كنید.
ظرفی مناسب انتخاب كرده و در آن مقداری كره یا روغن داغ كنید و پیازها را در آن سرخ كنید.

گوشت چرخكرده را به پیاز اضافه كنید و كاملا تفت دهید تا رنگ گوشت برگردد.سویا را از آبكش رد كنید و به مخلوط اضافه كنید و بازهم تفت دهید تا كاملا با گوشت مخلوط شود.حالا عدس را از آبكش رد كرده و به مواد اضافه كنید.
حالا در ظرفی مناسب برنج را به مرحله آبكشی برسانید و در كف قابلمه مقداری روغن ریخته و برای ته دیگ از نان استفاده كنید مواد و برنج را به صورت لا به لا استفاده كنید و برنج را دم بیندازید.
کشمش را شسته با کره تفت می دهید بعد از دم آمدن برنج روی غذا را با خلال بادام ، پسته،و کشمش تزئین کنید.

خواص عدس بسیار زیاد است؛ به همین دلیل به‌عنوان غذای اصلی در بسیاری از کشورهای جهان شناخته می‌شود. اگر از آن دسته از افرادی هستید که به پلو مخلوط علاقهای ندارید می توانید این غذای لذیذ و پرخاصیت را تنها با گوشت چرخ کرده و یا سویا تهیه نمایید. آموزش پخت عدس پلو با گوشت قلقلی و آموزش پخت عدس پلو با سویا را نیز می توانید در همین سایت مشاهده کنید .

با توجه به اینکه برنج یکی از مهم‌ترین وعده های غذایی خانواده‌های ایرانی است، خرید عمده برنج در زمان مناسب می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. قاعدتا خرید عمده برنج ایرانی در زمان جمع آوری محصول انجام می شود، زیرا در این فصل به دلیل حجم بالای عرضه، قیمت روز برنج ایرانی به کمترین حد خود می رسد.  اگر قصد خرید برنج ایرانی دارید حتما از تخفیفات ویژه ما در فروشگاه برنج آرتا رایس بهرمند شوید.

منبع :

bit.ly

b2n.ir

برچسب ها

طرز تهیه عدس پلو با گوشت قلقلی طرز تهیه عدس پلو ساده مرحله به مرحله عدس پلو برای 10 نفر عدس پلو با کشمش بدون گوشت



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها