آموزش پخت لپه پلو با زیره کرمان

27/اردیبهشت/1401 آشپزی
بدون دیدگاه

آموزش پخت لپه پلو با زیره کرمان : ابتدا پیاز را با رنده ریز رنده کرده، با گوشت مخلوط كرده، قدری زردچوبه و نمک و فلفل بزنيد. آنها را به شکل کوفته ریز درآورده و در تابه با قدری روغن سرخ‌كنید؛ اما بهتر است زیاد سرخ نشوند.

لپه را جداگانه بپزید. برنج را از قبل خیس کرده و طبق روش معمول بجوشانید. وقتی خواستید آن را آبکش کنید، زیره و لپه را به همراه یک قاشق چای خوری زردچوبه به برنج اضافه کرده و آبکش ‌کنید.
مثل همیشه برنج را دم کرده و روی برنج کوفته‌ها را بگذارید، وقتی برنج دم کشید، آن را سرو کنید.

enlightened آموزش بیشتر: آموزش پخت شیرین پلو

این سوال که برای ناهار چی بپزم، یکی از بزرگترین دغدغه‌هایی است که برای خانم‌های خانه‌دار و حتی آقایونی که به آشپزی علاقه دارند، وجود دارد و هر روز این پرسش که “برای وعده ناهار چه چیزی درست کنم” را در ذهن خود مرور می‌کنند. در کشور ایران معمولاً برای درست کردن ناهار از غذاهای برنجی و انواع خورشت‌ها استفاده می‌شود. خورشت هایی که در هر استان با توجه به ذائقه آن مکان پخته می‌شود و ادویه‌جاتی که در غذاها نیز به کار می‌رود با توجه به اقلیم و آب و هوا و سلیقه‌ی مردمان آن شهر است.

طرز تهیه لپه پلو با برنج ایرانی

اگر لیست غذایی جدید و متنوع برای ناهار در ذهن ندارید اصلا نگران نباشید! برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه انواع غذاهای ایرانی با ما همراه باشید. اگر شما نیز به دنبال خرید راحت برنج هستید کافی است برای خرید انواع برنج ایرانی از جمله خرید برنج طارم هاشمی ، خرید برنج فجر و همچنین خرید برنج شیرودی با همکاران ما در فروشگاه برنج ارتا رحیمی تماس بگیرید تا در اسرع وقت و بدون نیاز به مراجعه حضوری محصول مورد نظرتان را درب منزل تحویل بگیرید.

با توجه به اینکه برنج یکی از مهم‌ترین وعده های غذایی خانواده‌های ایرانی است در نتیجه طبخ غذا با برنج ایرانی می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد . برنج ندا یکی از انواع برنج های خوش پخت است  که امکان پخت هم به صورت کته و هم به صورت آبکش را دارد و شما می‌توانید با خرید برنج ندا متناسب با سلیقه خود، برای پخت این غذای خوشمزه از این برنج استفاده کنید.

منبع :

bit.ly

b2n.ir

برچسب ها

دمی لپه لپه پلو لپه پلو با زیره



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها