خرید برنج ایرانی در بندرماهشهر

2/آذر/1401 شهرها
بدون دیدگاه

خرید برنج ایرانی در بندرماهشهر به آسانی فقط از طریق سفارش آنلاین برنج آرتا رحیمی فقط با یک کلیک در شهر بندرماهشهر  تحویل بگیرید. برنج ایرانی آرتا رحیمی را هم از طریق پست و هم از طریق باربری میتوانید دریافت کنید.

برنج  را در مناطق مختلفی پرورش می دهند. بسته به محل کشت، برنج ایرانی انواع مختلفی  خواهد داشت که هر کدام طعم و بوی منحصر به فرد خود را دارند. همچنین از کیفیت پخت، طعم و قیمت برنج متفاوتی نیز برخوردار هستند.

برای خرید ارزانترین قیمت برنج ایرانی از لازم است به نکات مهمی توجه کرد. به عنوان اولین نکته، باید از خریدن برنج هایی با رنگ تیره خودداری نمود. رنگ تیره ی برنج نشانه ی کهنه بودن و قدیمی بودن آن است.

از دیگر نشانه های کهنه بودن آن، سفت بودن دانه های آن است. دانه های برنج تازه به راحتی می شکنند.

از دیگر نکاتی که به هنگام خرید برنج ایرانی باید به آن توجه کرد، عطر آن می باشد. در زمان خرید برنج عمده باید بیشتر به این امر دقت کنید. همچنین دانه های آن یکسان هستند. وجود دانه های ریز و درشت با رنگ های مختلف، نشان دهنده ی آن است که چند نوع برنج با هم ترکیب شده اند.

برنج با کیفیت، برنجی با رنگ استخوانی و دانه های یک اندازه و یک رنگ می باشد. به عدم وجود کپک و آفت در بسته بندی آن نیز باید دقت کرد.

یکی از پارامتر های مهم برداشت برنج، میزان برداشت در متراژ مشخصی از زمین می باشد. این امر موجب شده تا برنج ها براساس برداشت با یکدگیر متمایز بوده که موجب شده در قیمت برنج  و به دلیل میزان برداشت در خواص و ظاهر متفاوت باشند. بهتر است قبل از خرید برنج به نحوه برداشت آن دقت نموده و سپس خرید خود را انجام دهید. برنج ها براساس برداشت به دو دسته تقسیم شده که عبارت انداز:
•    نرخ برنج پرمحصول
•    نرخ برنج کم محصول

خرید برنج ایرانی شیرودی در بندرماهشهر  

برنج شیرودی یکی دیگر از انواع برنج ایرانی است که ظاهری شبیه به برنج طارم هاشمی دارد.اما این نوع برنج به دلیل اینکه میزان بهره وری بالایی دارد ، در مقایسه با برنج هاشمی قیمت پایین تری دارد. 

خرید برنج ایرانی شیرودی 5 کیلوگرمی در بندرماهشهر  

برنج شیرودی قیمت مناسبی دارد و کیفیت پخت آن نسبت به قیمتش در حد مطلوبی است و به همین جهت  مناسب ترین نوع برنج برای مصارف زیاد است.

خرید نیمه برنج ایرانی شیرودی درجه یک 10 کیلو در بندرماهشهر   

برنج نیم دانه از نوع اقلام پرمحصول برنج است و علت قیمت ارزان این نوع برنج نیز همین است.  برنج‌های نیم دانه در اصل همان برنج‌های سالم هستند که در پروسه بسته‌ بندی، انتقال و …دچار شکستگی شده‌‌اند. این برنج‌های شکسته اندازه بسیار ریزی دارند و کوچک‌تر از نصف یک دانه معمولی هستند.
این برنج‌ها از دستگاه الک یا بوجاری پاک می‌شوند و معمولا دانه‌های برنج سالم در آنها وجود ندارد یا بسیار کم است.

خرید شکسته برنج ایرانی شیرودی درجه یک 10 کیلوگرمی در بندرماهشهر  

برنج شکسته در واقع همان نیم دانه و دانه های شکسته شده برنج است. اغلب مردم به اسم نیم دانه آن را می شناسند. اما برخی هم هستند که به آن برنج شکسته می گویند.

خرید برنج ایرانی شیرودی درجه یک تولید روز 10 کیلوگرمی در بندرماهشهر  

برنج شیرودی قیمت مناسبی دارد و کیفیت پخت آن نسبت به قیمتش در حد مطلوبی است و به همین جهت  مناسب ترین نوع برنج برای مصارف زیاد است.

خرید برنج ایرانی شیرودی درجه یک 1 کیلوگرمی در بندرماهشهر  

دانه های برنج شیرودی شبیه برنج طارم است،برخی از افراد این نوع برنج را با نام برنج با کیفیت طارم هاشمی با قیمتی غیر واقعی به فروش میرسانند.

خرید برنج ایرانی طارم دم سیاه در بندرماهشهر  

برنج طارم از جمله محبوب ترین و پرمصرف ترین برنج های ایرانی است که در عطر، طعم و پخت منحصربه فرد است . برنج طارم با وجود شرایط سخت کشت آن، همیشه جزو پر تقاضاترین برنج های ایرانی بازار بوده است.

خرید برنج ایرانی طارم دمسیاه 5 کیلوگرمی در بندرماهشهر  

برنج طارم دمسیاه از ارقام کم محصول است که به همین دلیل از طارم محلی پرمحصول گرانتر است و جزو برنج های رده متوسط به بالا به حساب می آید.

خرید نیمه برنج ایرانی طارم دمسیاه درجه یک 10 کیلوگرمی در بندرماهشهر  

شکسته برنج طارم دمسیاه دارای ظاهر دانه کوتاه و چاق و رنگ آن سفید متمایل به کرم است به اصطلاح به این نوع برنج نیم دانه می گویند. علاوه بر فریدونکنار اکثر کشاورزان شهر های همجوار فریدونکنار اقدام به کشت این نوع برنج میکنند.

خرید شکسته برنج ایرانی طارم دمسیاه درجه یک 10 کیلوگرمی در بندرماهشهر  

از مصارف مختلف شکسته دانه برنج طارم می توان به تهیه کردن دسر اشاره داشت. شما کافیسیت کمی شکسته دانه برنج طارم را با شیر، شکر و عسل ترکیب کنید و با استفاده از فنون آشپزی دسر خوش طعمی با برنج برای خانواده تهیه کنید.نیمه برنج طارم هاشمی را میتواند به صورت آبکش و کته پخت کنید.

خرید برنج ایرانی طارم دمسیاه درجه یک 1 کیلوگرمی در بندرماهشهر  

برنج دمسیاه دارای طعم و پخت خوب می باشد. قیمت برنج دم سیاه شمال به دلیل کشت پایین این محصول و همینطور بازار خوبش کمی بالاتر از سایر برنج های شمال است.

خرید برنج ایرانی طارم دمسیاه درجه یک 10 کیلوگرمی در بندرماهشهر  

برنج دم سیاه که به آن طارم دمسیاه هم گفته می شود از جمله برنج های مرغوب ایرانیست که در استان گیلان کاشته و برداشت می شود. این برنج جز محصولات کیفی و خوش عطر شمال ایران بوده و مختص شهرهای رشت، آستانه اشرفیه، لاهیجان و حومه این شهرها می باشد.

خرید برنج ایرانی طارم سنگی در بندرماهشهر  

یکی از خوشمزه ترین ارقام برنج طارم است که عمدتا در مناطق شرقی استان مازندران از جمله بندرماهشهر ، بندرماهشهر سر، بندرماهشهر  و فریدونکنار کشت می شود. اما خواستگاه اصلی برنج طارم سنگی روستاهای فریدونکنار استان مازندران است.

خرید نیمه برنج ایرانی طارم سنگی فریدونکنار 10کیلو گرمی در بندرماهشهر  


برنج طارم سنگی دارای ظاهر دانه کوتاه و چاق و رنگ آن سفید متمایل به کرم است به اصطلاح به این نوع برنج نیم دانه می گویند.

خرید شکسته برنج ایرانی طارم سنگی فریدونکنار 10 کیلوگرمی در بندرماهشهر  

شکسته برنج طارم سنگی را میتوان جزو خوشپخت ترین برنج های ایرانی قرار داد. قیمت برنج نیم دانه طارم از برنج درجه یک پایین تر است و معمولا بیشتر در خانه مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید برنج ایرانی طارم سنگی فریدونکنار 10کیلو گرمی در بندرماهشهر  

بازده تولید برنج طارم نسبت به سایر برنج های ایرانی کمتر است یعنی از هر هکتار شالیزار آن حجم کمتری برنج برداشت می شود. اما نسبت به ارقام پرمحصول مرغوبیت، کیفیت و در نتیجه محبوبیت بیشتری دارد.

خرید برنج ایرانی طارم سنگی فریدونکنار 5 کیلوگرمی در بندرماهشهر  

یک ویژگی بارز طارم سنگی نازکی ساقه آن است که مانع رشد و زندگی کرم ساقه خوار می شود و از این رو استفاده از سموم شیمایی را کاهش می دهد و برنج ارگانیک تولید می شود.

خرید برنج ایرانی طارم سنگی فریدونکنار 1 کیلوگرمی در بندرماهشهر  

خواستگاه اصلی برنج طارم سنگی روستاهای فریدونکنار استان مازندران است. آب، خاک و رطوبت مطلوب این ناحیه موجب شده است که منطقه ای ایده آل برای کشت طارم سنگی باشد.

خرید برنج ایرانی طارم هاشمی در بندرماهشهر  

در میان مصرف کنندگان برنج طارم، طارم هاشمی از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. این برنج با طول دانه ۷٫۶ میلی متر به میزان ۱۳٫۱ میلی متر بعد از پخت قد می کشد.

خرید برنج ایرانی طارم هاشمی فریدونکنار 10کیلوگرمی تولید روز در بندرماهشهر  

برنج طارم هاشمی بیشترین سطح زیر کشت شالی های استان مازندران از جمله محله فریدونکنار را به خود اختصاص داده است.

خرید نیمه برنج ایرانی طارم هاشمی کشت دوم فریدونکنار 10 کیلوگرمی در بندرماهشهر   

قیمت برنج نیم دانه هاشمی کمتر از برنج سالم است و برای کسانی که توانایی خرید برنج سالم را ندارند و کسانی که میخواهند بجای برنج خارجی از برنج ایرانی استفاده کنند بسیار مناسب است.

خرید نیمه برنج ایرانی طارم هاشمی فریدونکنار 10 کیلوگرمی در بندرماهشهر  

نیمه برنج طارم هاشمی دارای ظاهر دانه بلند و چاق و رنگ آن سفید متمایل به کرم است از برنج طارم هاشمی در کشت دوم (چین دوم) می توان برداشت کرد

خرید نیمه برنج ایرانی طارم هاشمی 10کیلو گرمی در بندرماهشهر  

نیمه برنج طارم هاشمی 10کیلو گرمی محصولی با کیفیت و پخت عالی ، بهترین برنج نیم دانه برای شما عزیزان یک ماه ضمانت بی قید و شرط دارای تعویض و پرداخت وجه مرجوعی، محصولی از شالیزارهای شمال که از الک کردن برنج طارم هاشمی تهیه میشود.

خرید برنج ایرانی طارم هاشمی 5 کیلوگرمی در بندرماهشهر  

برنج هاشمی دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد بسیاری می‌باشد به همین دلیل در مقایسه با سایر انواع برنج‌ها از محبوبیت بالایی برخودار است. 


خرید برنج ایرانی طارم هاشمی 1 کیلوگرمی در بندرماهشهر  

از خوش‌پخت‌ترین انواع برنج شکل ظاهری عالی دانه‌های بلند و قلمی رنگ سفید مایل به کرم قد کشیدن بعد از پخت عطر و بوی بی‌نظیر نرم شدن بعد از پخت همه‌ی ویژگی‌های عالی برای یک برنج بی‌نظیر در این نوع برنج ایرانی جمع شده است. 

خرید برنج ایرانی طارم هاشمی فریدونکنار 5 کیلوگرمی در بندرماهشهر  

هضم این برنج نیز بسیار آسان است و بسیاری از مشکلاتی که ممکن است در مصرف برنج به مقدار مازاد ایجاد شود در این نمونه موجود نیست. 

خرید برنج ایرانی طارم هاشمی کشت دوم فریدونکنار 5 کیلوگرمی در بندرماهشهر  

برنج طارم هاشمی در واقع مخلوطی از بذر برنج طارم به همراه برنج هاشمی است که در یک شالیزار و کنار یکدیگر کشت می شوند.

خرید شکسته ایرانی طارم هاشمی درجه یک 10 کیلوگرمی در بندرماهشهر  

پخت و ری کردن برنج طارم هاشمی بی نظیر است همچنین عطر و بوی فوق العاده آن هر آشپزی را به طبخ برنج طارم هاشمی علابندرماهشهر ند میکند. برنج طارم هاشمی را میتواند به صورت آبکش و کته پخت کنید.

خرید برنج ایرانی شکسته طارم هاشمی دوبارکشت فریدونکنار درجه یک 10 کیلوگرمی در بندرماهشهر  

عطر برنج هاشمی ممتاز است و از عطر فوق العاده ای برخوردار است. این نوع برنج حتی بعد از گرم کردن مجدد کیفیت اولیه خود را دارد.

خرید نیمه برنج ایرانی طارم هاشمی درجه یک 10 کیلوگرمی در بندرماهشهر  

این برنج عطری بعد از پخت، نرم بوده و شکل ظاهری آن مناسب و از نظر مزه، بسیار خوش طعم محسوب می شود.

خرید برنج ایرانی طارم هاشمی دودی گیلان با بسته بندی پت 500 gr در بندرماهشهر  

برنج ایرانی استاندارد، کشت شده در بهترین شالیزار های شمال، کاملا یک دست و دودی شده و بسیار خوش پخت

خرید برنج ایرانی طارم هاشمی دوبار کشت فریدونکنار درجه یک 1 کیلوگرمی در بندرماهشهر  

برنج طارم هاشمی دوبار کشت فریدون کنار یا برنج کشت دوم طارم هاشمی فریدون کنار به برنجی گفته می شود که بلافاصله پس از برداشت برنج کشت اول کاشته می شود. 

خرید برنج ایرانی طارم هاشمی دودی با بسته بندی 1 کیلوگرمی در بندرماهشهر  

برنج‌های دودی همان برنج‌های عطری کشت شده توسط کشاورزان است که طی مراحل تولید به برنج دودی تبدیل می‌شوند. برنج‌های دودی رنگ تیره‌تری نسبت به برنج‌های عطری دارند و دانه‌های خام و پخته آن عطر دل انگیز دود را به مشام می‌رساند.

خرید برنج ایرانی طارم هاشمی فریدونکنار درجه یک 10 کیلوگرمی در بندرماهشهر  

از خوش‌پخت‌ترین انواع برنج شکل ظاهری عالی دانه‌های بلند و قلمی رنگ سفید مایل به کرم قد کشیدن بعد از پخت عطر و بوی بی‌نظیر نرم شدن بعد از پخت همه‌ی ویژگی‌های عالی برای یک برنج بی‌نظیر در این نوع برنج ایرانی جمع شده است.

خرید برنج ایرانی شکسته طارم هاشمی فریدونکنار درجه یک 10 کیلوگرمی در بندرماهشهر  

برنج ایرانی شهرت جهانی دارد و برنج هاشمی جزو بهترین برنج‌های ایرانی در نظر گرفته می‌شود.

خرید برنج ایرانی عنبربو در بندرماهشهر   

برنج عنبربو برنجی است که در منطقه جنوب ایران کشت می شود. لازم است بدانید که برنج عنبربو ، در شمال کشت نمی شود. در جنوب کشور نیز شالیزار های کشت برنج فراوانی یافت می شوند که برنج های با کیفیت و مرغوبی را تولید و روانه بازار می کنند. برنجی که در جنوب ایران کشت می شود به نام برنج عنبربو شناخته می شود . 

خرید نیمه برنج ایرانی عنبربو 10 کیلوگرمی در بندرماهشهر  

در یک بسته بندی مناسب نیمه برنج عنبربو 10 کیلوگرمی را با خیال آسان درب منزل دریافت کنید چرا که برنج آرتا رحیمی دارای نماد دو ستاره و تمامی مجوزهای لازم و استاندارد های ملی و بین المللی برای برنج عنبربو درجه یک 10 کیلو گرمی را دارا می باشد.

خرید شکسته برنج ایرانی عنبربو 10 کیلوگرمی در بندرماهشهر  

عطر و طعم این برنج فوق العاده است. همچنین این برنج بدون استفاده از هر گونه سم و کود شیمیایی تهیه شده است.

خرید برنج ایرانی عنبربو 5 کیلوگرمی در بندرماهشهر  

برنج عنبر بو چربی ساز نیست و به راحتی هضم می شود، علاوه بر این برای افراد دیابتی نیز مفید است.

خرید برنج ایرانی عنبربو 10 کیلوگرمی در بندرماهشهر  

این برنج سرشار از مواد مغذی و معدنی مانند فیبر و ویتامینB بسیار بالاست. دانه های برنج عنبربو کوتاه و تپل است و به هنگام خیساندن یا پخت قدکشی نمی کند، به همین دلیل نسبت به سایر برنج ها قیمت پایین تری دارد.

خرید برنج ایرانی عنبربو 1 کیلوگرمی در بندرماهشهر  

این برنج هم به شکل کته وهم به شکل آبکشی قابل طبخ است و این موضوع کاملا بستگی به سلیقه شما دارد.

خرید برنج ایرانی ندا در بندرماهشهر  

برنج ندا در پی تلفیق و ترکیب سه ربندرماهشهر برنج سنگ طارم، حسن سرایی و آمل-۳ تولید شده است. برنج های محلی از جمله برنج هایی هستند که دارای کیفیت پخت و خوراک بسیار خوب و عطر و طعم مطلوب ولی بازدهی پایینی هستند. در مقابل برنج های محلی برنج های اصلاح شده قرار دارند که کیفیت پخت و خوراک خوبی ندارند و اکثرا فاقد عطر و طعم بوده اما از عملکرد و بازدهی خوبی برخوردار هستند . 

خرید برنج ایرانی ندا 5 کیلوگرمی در بندرماهشهر  

برنج ندا یا شمشیری در استان مازندران و گلستان کشت میشود. دانه برنج ندا گردو بلند است و در پخت قد خوبی میکشد. اما عطر و طعم چندانی ندارد

 خرید  نیمه برنج ایرانی ندا درجه یک 10 کیلو گرمی در بندرماهشهر  

برنج ندا از تمامی ارقام برنج دانه سالم ارزان تر است و حتی در برخی موارد و شرایط پیش می آید که قیمت برنج هاشمی دانه شکسته و نیم دانه از برنج دانه سالم ندا بیشتر باشد. 

 خرید شکسته برنج ایرانی ندا درجه یک 10 کیلو گرمی در بندرماهشهر  

برنج ندا ممتاز از تمام ارقام برنج ندا گرانتر است و منظور از برنج ندا ممتاز این است که شالی برنج ندا گرگان توسط کارخانه داران در این استان تبدیل به برنج شود.

خرید برنج ندا درجه یک تولید روز 10 کیلو گرمی در بندرماهشهر  
خرید برنج ندا درجه یک 1 کیلوگرمی در بندرماهشهر  

خرید برنج ایرانی فجر در بندرماهشهر  

برنج فجر یکی دیگر از ارقام برنج ایرانی خطه شمال کشور می باشد که در سال ۱۳۸۰ به عنوان یکی از ارقام پر محصول برنج های ایرانی خطه شمال توسط موسسه تحقیقات برنج ایران به کشاورزان معرفی و کشت شد.

نیمه برنج فجر درجه یک 10 کیلو گرمی
شکسته برنج فجر درجه یک 10 کیلوگرمی
برنج فجر درجه یک 1 کیلو گرمی
برنج فجر درجه یک 10 کیلو گرمی
برنج فجر 5 کیلوگرمی

آرتا رحیمی با تجربه بیش از نیم قرن در کشت و تولید برنج با تهیه اطلاعات کامل از مزارع برنج در مناطق مختلف استان گیلان توان تولید برنج با بالاترین کیفیت را دارد.

برنج آرتا رحیمی محصول یکدست و با کیفیت ثابتی است که قبل از بسته بندی توسط کارشناسان کنترل کیفیت نمونه‌برداری شده و در آزمایشگاه مورد برسی قرار می‌گیرد و تنها برای برنج‌هایی که مورد تایید تیم کنترل کیفیت باشد مجوز بسته بندی صادر می‌شود.

برنج‌های آرتا رحیمی در شرایط کاملا بهداشتی تولید و بسته‌بندی می‌شود تا از هرگونه آلودگی جلوگیری کند. برنج‌ ها قبل از ورود به دستگاه بسته‌بندی باید از فیلتر دستگاه سورتینگ بگذرند. این دستگاه یا استفاده از دوربین‌های قوی تمام دانه‌های برنج را کنترل می‌کند و تمام ضایعات برنج را از آن جدا می‌کنند تا در منزل احتیاجی به پاک کردن برنج وجود نداشته باشد. روش کاشت, داشت و برداشت برنج تاثیر مستقیمی در کیفیت برنج دارند.

برنج های آرتا رحیمی دو بار الک شده‌اند و به عبارتی دوالکه می‌باشند تا تمام دانه‌های شکسته آن از دانه سالم جدا شود تا هنگام پخت ظاهر زیبایی داشته باشد. 

خرید برنج ایرانی در بندرماهشهر  ، مرکز خرید برنج ایرانی در بندرماهشهر  ، خرید و فروش برنج ایرانی در بندرماهشهر  ، قیمت برنج ایرانی امروز بندرماهشهر  , برنج ایرانی خرید اینترنتی، قیمت برنج ایرانی درجه یک در بندرماهشهر  ، قیمت برنج ایرانی در بازار بندرماهشهر  ، قیمت انواع برنج ایرانی در بازار بندرماهشهر  ، بازار فروش برنج ایرانی در بندرماهشهر ، خریدار برنج ایرانی در بندرماهشهر  ، خرید برنج در بندرماهشهر  , خرید برنج ایرانی در بندرماهشهر  تنظیم بازار , خرید برنج ایرانی در بندرماهشهر   چقدر است , خرید برنج ایرانی در بندرماهشهر  چنده , خرید برنج ایرانی در بندرماهشهر  چکی , خرید برنج ایرانی ارزان در بندرماهشهر  , خرید برنج ایرانی با قیمت مناسب در بندرماهشهر  , خرید برنج ایرانی در بندرماهشهر  حضوری , قیمت برنج ایرانی در بندرماهشهر  , خرید برنج ایرانی در بندرماهشهر  قیمت روز

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها