بنر  1

آموزش پخت دمی آلمانی

5/اسفند/1400 آشپزی
بدون دیدگاه

آموزش پخت دمی آلمانی : ابتدا كره را در تابه روی حرارت قرار می‌دهیم تا داغ شود سپس فیله‌های مرغ را به شكل دلخواه خرد كرده و در آن تفت می‌دهیم، مقداری فلفل سیاه ریخته، بعد از سه الی چهار دقیقه فلفل دلمه‌ای و پیاز داغ را هم اضافه می‌كنیم و پس از یك دقیقه از روی حرارت برمی‌داریم.

برنج را با آب مرغ مخلوط كرده، زعفران را هم می‌ریزیم و روی حرارت می‌گذاریم تا كته شود، ولی به صورتی كه سفت و خام باشد. نمی‌خواهیم كاملا بپزد و فقط آب آن كشیده شود

دمی آلمانی یکی از خوشمزه‌ترین و خوش عطرترین غذاهای پرطرفدار برای ناهار است . در کنار این غذای خوشمزه زرشک پلو با مرغ از اصیل ترین غذاهای ایرانی است که معمولا برای مهمانی ها و پذیرایی در مجالس تهیه می شود. طبخ این غذا با برنج ایرانی که یکی از مهم‌ترین وعده های غذایی خانواده‌های ایرانی است می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد . برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه این غذای خوشمزه در ادامه با ما همراه باشید.

دستور پخت دمی آلمانی

زرده‌های تخم‌مرغ را در كاسه‌ای ریخته و با قاشق كمی هم می‌زنیم.
یك لیوان كوچك آب مرغ و پنیر پیتزا را افزوده و با قاشق مخلوط می‌كنیم و برنج زعفرانی را در این مواد می‌ریزیم.
ظرف نشكنی را كاملا چرب می‌كنیم و از مواد برنج و زرده تخم‌مرغ مقداری كف ظرف می‌ریزیم، با پشت قاشق فشرده می‌كنیم و بعد مواد گوشتی یك لایه روی سطح برنج ریخته و دوباره مابقی برنج را می‌ریزیم و سطح آن را صاف می‌كنیم. كره آب شده را روی سطح برنج می‌ریزیم. روی آن را با فویل می‌پوشانیم و روی فویل را چند سوراخ ایجاد می‌كنیم.
در فر گرم شده از قبل با دمای ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد در طبقه وسط به مدت یك ساعت قرار می‌دهیم، ولی بعد از ۴۰ دقیقه به آن نگاه می‌كنیم اگر ته آن برشته شد، آماده است.

اگر قصد خرید عمده برنج دارید حتما از تخفیفات ویژه ما در فروشگاه برنج آرتا رایس بهرمند شوید. قاعدتا خرید عمده برنج ایرانی در زمان جمع آوری محصول انجام می شود، زیرا در این فصل به دلیل حجم بالای عرضه، قیمت روز برنج ایرانی به کمترین حد خود می رسد.

منبع :

bit.ly

b2n.ir

برچسب ها

آموزش پخت دمی آلمانی



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها