بنر  1

آموزش پخت سیب زمینی پلو با گوشت

27/بهمن/1400 آشپزی
بدون دیدگاه

آموزش پخت سیب زمینی پلو با گوشت : ابتدا در ظرفی مناسب برنج را به مرحله آبكشی رسانده و آن را آبكش می‌‌كنیم. پیازها را نگینی خرد كرده و در روغن داغ یا كره تفت می‌دهیم تا طلایی شود. سیب‌زمینی‌ها را به اندازه دلخواه خرد نموده و به همراه نمك و زردچوبه سرخ می‌‌كنیم.

سیب زمینی پلو یکی از روش های پخت برنج ایرانی است که در کنار انواع غذاهای سنتی ایرانی سرو می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه این غذای خوشمزه در ادامه با ما همراه باشید. با توجه به اینکه برنج یکی از مهم‌ترین وعده های غذایی خانواده‌های ایرانی است در نتیجه طبخ غذا با برنج ایرانی می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد . اگر قصد خرید برنج ایرانی دارید حتما از تخفیفات ویژه ما در فروشگاه برنج آرتا رایس بهرمند شوید.

آموزش پخت سیب زمینی پلو با گوشت

در ظرفی جداگانه گوشت چرخ‌كرده را تفت داده تا رنگش تغییر كند، سپس رب گوجه‌فرنگی و پیاز داغ را به آن افزوده و مخلوط نموده، در آخر نمك و فلفل مایه را اندازه می‌‌كنیم.
كف قابلمه روغن ریخته، سپس مقداری از برنج آبكش شده را می‌‌ریزیم و روی آن به ترتیب از مایه گوشتی و سیب‌زمینی سرخ كرده ریخته و به همین روش ادامه می‌‌دهیم تا مواد تمام شود. بعد برنج را به مدت ۲۰ دقیقه دم می‌كنیم تا آماده سرو شود.

خرید عمده برنج در زمان مناسب می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. قاعدتا خرید عمده برنج ایرانی در زمان جمع آوری محصول انجام می شود، زیرا در این فصل به دلیل حجم بالای عرضه، قیمت روز برنج ایرانی به کمترین حد خود می رسد.

منبع :

bit.ly

b2n.ir

برچسب ها

سیب زمینی پلو شیرازی سیب زمینی پلو با مرغ سیب زمینی پلو بدون گوشت آموزش پخت سیب زمینی پلو با گوشت



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها