بنر  1

آموزش پخت شوید پلو

19/بهمن/1400 آشپزی
بدون دیدگاه

آموزش پخت شوید پلو : برنج را بشویید و با مقداری نمك اجازه دهید كمی خیس بخورد. در ظرفی مناسب مقداری آب برای جوشیدن قرار دهید و برنج و نمك را در ظرف ریخته و منظر بمانید تا جوش بخورد و به مرحله ابكشی برسد

سپس برنج را آبكش كرده و در ته ظرف مقداری روغن چند عدد شوید سالم و خرد نشده و یك لایه نان قرار دهید و برنج و شوید را لایه لایه روی آن بریزید و روی برنج آب روغن داده و آن را دم بیندازید.

شوید پلو یکی از غذاهای محبوب اکثر ایرانی هاست ، طبخ این غذا به روش گوناگون در مناطق مختلف انجام میشود . ته انداز ماهی با شوید پلو یکی از انواع پخت شوید پلو می باشد که تنها کافیست یکبار آن را امتحان کنید . شوید پلو را می توان هم با مرغ و هم با گوشت تهیه کرد . پخت شوید پلو با گوشت چرخ کرده یکی دیگر از روش های پخت این غذای لذیذ برای مهمانی های شما است.

با توجه به اینکه برنج یکی از مهم‌ترین وعده های غذایی خانواده‌های ایرانی است، خرید عمده برنج در زمان مناسب می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. قاعدتا خرید عمده برنج ایرانی در زمان جمع آوری محصول انجام می شود، زیرا در این فصل به دلیل حجم بالای عرضه، قیمت روز برنج ایرانی به کمترین حد خود می رسد.  اگر قصد خرید برنج ایرانی دارید حتما از تخفیفات ویژه ما در فروشگاه برنج آرتا رایس بهرمند شوید.

منبع :

bit.ly

b2n.ir




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها