بنر  1

آموزش پخت فلفل پلو

1/اسفند/1400 آشپزی
بدون دیدگاه

آموزش پخت فلفل پلو : ابتدا در ظرفی مناسب كمی زردچوبه را با نمك تفت داده و مرغ را به آن اضافه میكنیم و با مقداری آب آبپز میكنیم. دو عدد پیاز دیگر را خرد كرده و سرخ می‌كنیم.

فلفل پلو یکی از روش های پخت برنج ایرانی است که در کنار انواع غذاهای سنتی ایرانی سرو می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه این غذای خوشمزه در ادامه با ما همراه باشید. با توجه به اینکه برنج یکی از مهم‌ترین وعده های غذایی خانواده‌های ایرانی است در نتیجه طبخ غذا با برنج ایرانی می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد . اگر قصد خرید برنج ایرانی دارید حتما از تخفیفات ویژه ما در فروشگاه برنج آرتا رایس بهرمند شوید.

دستور پخت فلفل پلو

فلفل دلمه‌ای‌‌ها را هم به صورت نگینی خرد كرده، به پیازها افزوده و تفت می‌دهیم و پس از پخت، مرغ‌ها را به آنها اضافه كرده و در تابه را می‌گذاریم تا كاملا نرم شوند.
فلفل ها را به صورت نگینی خرد میكنیم و انها را سرخ كرده و به پیاز ها اضافه میكنیم.مرغها را پس از پخته شدن ریش ریش كرده و به فلفل ها اضافه میكنیم و زعفران را به آنها اضافه میكنیم .
برنج را در ظرفی مناسب به مرحله ابكشی رسانده و با مواد به صورت لا به لا دم میكنیم.

خرید عمده برنج در زمان مناسب می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. قاعدتا خرید عمده برنج ایرانی در زمان جمع آوری محصول انجام می شود، زیرا در این فصل به دلیل حجم بالای عرضه، قیمت روز برنج ایرانی به کمترین حد خود می رسد.

منبع :

bit.ly

b2n.ir

برچسب ها

طرز تهیه استانبولی با فلفل دلمه ای طرز تهیه پلو فلفل دلمه ای آموزش پخت فلفل پلو فلفل پلو تند



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها