بنر  1

آموزش پخت لوبیا پلو با شوید

30/بهمن/1400 آشپزی
بدون دیدگاه

آموزش پخت لوبیا پلو با شوید : ابتدا لوبیا را به همراه مقداری آب میپزیم.در ظرفی مناسب مقداری كره میریزیم تا داغ شود سپس پیاز را خرد كرده و به آن اضافه میكنیم تا سرخ شود.

پس از آن ادویه ها را به آن اضافه كرده و تا بلند شدن عطرشان تفت میدهیم و شوید را اضافه میكنیم و آن را به خوبی سرخ میكنیم .

لوبیا پلو یکی از روش های پخت برنج ایرانی است که در کنار انواع غذاهای سنتی ایرانی سرو می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه این غذای خوشمزه در ادامه با ما همراه باشید. با توجه به اینکه برنج یکی از مهم‌ترین وعده های غذایی خانواده‌های ایرانی است در نتیجه طبخ غذا با برنج ایرانی می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد . اگر قصد خرید برنج ایرانی دارید حتما از تخفیفات ویژه ما در فروشگاه برنج آرتا رایس بهرمند شوید.

آموزش پخت لوبیا پلو با شوید

حالا لوبیای پخته شده را به آن اضافه كرده و برنج شسته شده و خیس خورده را هم اضافه میكنیم و بقیه كره را در قابلمه میریزیم و برنج را به صورت كته بعد از تمام شدن آبش دم میكنیم.
سیب زمینی ها را سرخ كرده و پس از كشیدن غذا به همرا آن سرو میكنیم.

" دمپخت لوبیا عروس و دمی لوبیا چیتی یکی دیگر از روش های طبخ لوبیا پلو می باشد که هر کس با توجه به سلیقه غذایی خود و اطرافیان آنها را تهیه و سرو می نماید . شما می توانید دستور تهیه هر یک از این غذاها را در همین سایت پیدا کنید."

خرید عمده برنج در زمان مناسب می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. قاعدتا خرید عمده برنج ایرانی در زمان جمع آوری محصول انجام می شود، زیرا در این فصل به دلیل حجم بالای عرضه، قیمت روز برنج ایرانی به کمترین حد خود می رسد.

منبع :

bit.ly

b2n.ir

 

برچسب ها

لوبیا چشم بلبلی پلو با کشمش شوید پلو با لوبیا چشم بلبلی بدون گوشت آموزش پخت لوبیا پلو با شوید



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها