بنر  1

آموزش پخت پلو قارچ

30/بهمن/1400 آشپزی
بدون دیدگاه

آموزش پخت پلو قارچ : قارچ ها را خوب بشویید و خرد كنید .گوشت را میتوانید هم به صورت قلقلی هم چرخكرده و هم تكه ای استفاده كنید در اینجا فرض ما گوشت قلقلی است.

" قارچ پلو هندی یکی دیگر از روش های طبخ قارچ پلو می باشد که هر کس با توجه به سلیقه غذایی خود و اطرافیان آنها را تهیه و سرو می نماید . شما می توانید دستور تهیه  این غذا را در همین سایت پیدا کنید." برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه این غذای خوشمزه در ادامه با ما همراه باشید. با توجه به اینکه برنج یکی از مهم‌ترین وعده های غذایی خانواده‌های ایرانی است در نتیجه طبخ غذا با برنج ایرانی می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد . اگر قصد خرید برنج ایرانی دارید حتما از تخفیفات ویژه ما در فروشگاه برنج آرتا رایس بهرمند شوید.

آموزش پخت پلو قارچ

در ظرفی مناسب پیاز را نیمه سرخ كنید و گوشتها را داخل آن ریخته و خوب سرخ كنید (تا حد ممكن هم نزنید و از دسته تابه برای مخلوط كردن استفاده كنید.) قارچ را هم به مواد اضافه كرده و خوب سرخ میكنیم .
سپس گوجه فرنگی رنده شده را به مواد اضافه میكنیم و هم میزنیم و همچنین نمك ، فلفل ، سس سویا و كنجد كوبیده را به سس اضافه كرده و در آخر ۳ لیوان آب به مواد اضافه میكنیم .برنج شسته شده را به مواد اضافه میكنیم و برنج را پس از تبخیر شدن آب آن دم میندازیم.

خرید عمده برنج در زمان مناسب می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. قاعدتا خرید عمده برنج ایرانی در زمان جمع آوری محصول انجام می شود، زیرا در این فصل به دلیل حجم بالای عرضه، قیمت روز برنج ایرانی به کمترین حد خود می رسد.

منبع :

bit.ly

b2n.ir




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها