بنر  1

آموزش پخت پلو نخود فرنگی

30/بهمن/1400 آشپزی
بدون دیدگاه

آموزش پخت پلو نخود فرنگی :  نخود پلو یکی از روش های پخت برنج ایرانی است که در کنار انواع غذاهای سنتی ایرانی سرو می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه این غذای خوشمزه در ادامه با ما همراه باشید. با توجه به اینکه برنج یکی از مهم‌ترین وعده های غذایی خانواده‌های ایرانی است در نتیجه طبخ غذا با برنج ایرانی می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد . اگر قصد خرید عمده برنج دارید حتما از تخفیفات ویژه ما در فروشگاه برنج آرتا رایس بهرمند شوید. قاعدتا خرید عمده برنج ایرانی در زمان جمع آوری محصول انجام می شود، زیرا در این فصل به دلیل حجم بالای عرضه، قیمت روز برنج ایرانی به کمترین حد خود می رسد.

آموزش پخت پلو نخود فرنگی

ابتدا نخود فرنگی را با مقداری نمك آبپز كنید.
در ظرف مناسب مقداری روغن داغ كنید و پیاز های نگینی شده را در آن خوب سرخ كنید و گوشت چرخكرده را در آن تفت بدهید و سپس ادویه و زعفران و رب را اضافه كرده و سرخ كنید. و درب آن را ببندید و با حرارت ملایم اجازه دهید بپزد.
برنج را در ظرف جدا به مرحله آبكشی برسانید و آن را دم كنید .
پس از آماده شدن برنج فلفل دلمه ای و هویج را خرد كرده و در روغن تفت دهید و به همراه نخود فرنگی پخته شده روی برنج بریزید و از مواد درست شده روی برنج یا به صورت مخلوط یا لا به لا استفاده كنید.

" نخود پلوی مکزیکی یکی دیگر از روش های طبخ نخود پلو می باشد که هر کس با توجه به سلیقه غذایی خود و اطرافیان آنها را تهیه و سرو می نماید . شما می توانید دستور تهیه هر یک از این غذاها را در همین سایت پیدا کنید."

منبع :

bit.ly

b2n.ir

برچسب ها

طرز تهیه نخود پلو دمی نخود فرنگی پلو بدون گوشت طرز تهیه هویج پلو با نخود فرنگی آموزش پخت پلو نخود فرنگی



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها