بنر  1

آموزش پخت کشمش پلو با مرغ

18/بهمن/1400 آشپزی
بدون دیدگاه

آموزش پخت کشمش پلو با مرغ : ابتدا مرغ را شسته و پوست آن را جدا میكنیم و مرغ را به شش یا هشت تكه تقسیم نموده و با نمك، فلفل و ادویه مزه‌دار می‌كنیم. بعد مرغ‌های مزه‌دار شده را با مقداری روغن با حرارت ملایم سرخ می‌نماییم.

در آخر رب نارنج را با نصف پیمانه آب مخلوط كرده و به همراه پیازداغ روی مرغ‌های سرخ‌شده می‌ریزیم و اجازه می‌دهیم تا كاملا بپزند.
اگر دوست دارید میتوانید مقداری كرفس را جداگانه سرخ كرده و با مواد مخلوط كنید. برنج را در ظرفی مناسب به مرحله آبكشی رسانده و آبكش نموده و دم می‌كنیم.
كشمش‌ها را شسته و سرخ نموده سپس مقداری از برنج دم كرده، كشمش، زعفران و روغن حیوانی داغ كرده را با هم مخلوط می‌كنیم.
در ظرف سرو ابتدا پلوی ساده را كشیده، تكه‌های مرغ را بر روی آن قرار داده و مخلوط كشمش و برنج را روی آن می‌دهیم و سرو می‌نماییم.

با توجه به اینکه برنج یکی از مهم‌ترین وعده های غذایی خانواده‌های ایرانی است، خرید عمده برنج در زمان مناسب می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. قاعدتا خرید عمده برنج ایرانی در زمان جمع آوری محصول انجام می شود، زیرا در این فصل به دلیل حجم بالای عرضه، قیمت روز برنج ایرانی به کمترین حد خود می رسد.  اگر قصد خرید برنج ایرانی دارید حتما از تخفیفات ویژه ما در فروشگاه برنج ، آرتا رحیمی بهرمند شوید.

منبع :

bit.ly

b2n.ir

برچسب ها

کشمش پلو با مرغ مجلسی کشمش پلو با مرغ شیرازی کشمش پلو بابلی کشمش پلو مازندرانی



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها