بنر  1

آموزش پخت کلم پلو

18/بهمن/1400 آشپزی
بدون دیدگاه

آموزش پخت کلم پلو : كلم ها را شسته و خرد كنید و در مقداری روغن خوب سرخ كنید. گوشت بستگی به ذائقه شما میتواند تكه ای و یا به صورت چرخ كرده استفاده شود.

اگر از گوشت تكه ای استفاده میكنید آن را جدا و با افزودنی دلخواه نیم پز كنید و اگر از گوشت چرخ كرده استفاده میكنید آن را به صورت قلقلی درآورده و در روغن سرخ كنید.
در هر دو صورت پس از آماده شدن گوشت آن را به كلم اضافه كرده و سایر ادویه ها را به آن اضافه كنید.
در ظرفی مناسب برنج را در آب جوش بریزید و آبكش كنید و مواد را در لابه لای برنج قرار دهید .زعفران را آب كرده و به لایه آخر برنج اضافه كرده و برنج را دم بیندازید.
خوردن این غذا با سالاد كاهو و دوغ توصیه میشود. برای پخت کلم پلو شما می توانید هم از کلم سفید و هم بنفش استفاده نمایید . ما برای راحتی شما آموزش پخت کلم پلو بنفش و همچنین پخت کلم پلو شیرازی را در همین سایت قرار داده ایم کافی است کلیک کنید و بخوانید.

با توجه به اینکه برنج یکی از مهم‌ترین وعده های غذایی خانواده‌های ایرانی است، خرید عمده برنج در زمان مناسب می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. قاعدتا خرید عمده برنج ایرانی در زمان جمع آوری محصول انجام می شود، زیرا در این فصل به دلیل حجم بالای عرضه، قیمت روز برنج ایرانی به کمترین حد خود می رسد.  اگر قصد خرید برنج ایرانی دارید حتما از تخفیفات ویژه ما در فروشگاه برنج ، آرتا رحیمی بهرمند شوید.

منبع :

bit.ly

b2n.ir

برچسب ها

کلم پلو رستورانی تهیه کلم پلو شیرازی آموزش پخت کلم پلو طرز تهیه کلم پلو شیرازی با مرغ



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها