بنر  1

آموزش پخت کیک برنج با مرغ

7/اسفند/1400 آشپزی
بدون دیدگاه

آموزش پخت کیک برنج با مرغ : ابتدا مرغ را خرد كنید و آن را با مقداری كره كمی سرخ كنید و سپس با كمی آب بپزید.برنج را در ظرفی مناسب كته كنید و آن را داخل دیس بكشید تا خنك شود. طبخ این غذا با برنج ایرانی که یکی از مهم‌ترین وعده های غذایی خانواده‌های ایرانی است می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد . برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه این غذای خوشمزه و همچنین پخت کیک برنجی  با ما همراه باشید.

كمی كره یا روغن را داغ كنید و بادام و پسته را درون آن تفت دهید و بعد همه ادویه ها را به آن اضافه كنید و بعد كم كم آرد را اضافه كرده و خوب مخلوط كنید و آن را از روی شعله برداشته و عصاره مرغ را در ۱ لیوان آب جوش حل كرده و به آن اضافه كنید و ماست و تخم مرغ را هم اضافه كرده و ماده خمیر مانند را با دست خوب مخلوط كنید.

دستور پخت کیک برنج با مرغ

قالب كیكی مناسب انتخاب كنبد و داخل آن را با روغن كاملا چرب كنید .حالا بیشتر از نیمی از خمیر را برداشته و با وردنه صاف كنید و آن را روی قالب بیندازید و كاملا به دیواره قالب بچسبانید.
درون آن را یك لایه برنج كته شده و یك لایه مرغ بریزید و تا انتها ادامه دهید تا پر شود و در انتها اضافه خمیر را روی مواد آورده و خوب صاف كنید تا شبیه كیك شود و روی آن را با برس كمی زعفران بزنید و كنجد بپاشید و درون فر قرار داده و اجازه دهید حدود ۳۵دقیقه بماند.

اگر قصد خرید عمده برنج دارید حتما از تخفیفات ویژه ما در فروشگاه برنج آرتا رایس بهرمند شوید. قاعدتا خرید عمده برنج ایرانی در زمان جمع آوری محصول انجام می شود، زیرا در این فصل به دلیل حجم بالای عرضه، قیمت روز برنج ایرانی به کمترین حد خود می رسد.

منبع :

bit.ly

b2n.ir

برچسب ها

طرز تهیه کیک برنج آموزش پخت کیک برنج با مرغ کیک مرغ



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها