بنر  1

آموزش پخت مگشت پلو

3/اسفند/1400 آشپزی
بدون دیدگاه

آموزش پخت مگشت پلو : ابتدا لوبیا را شسته و با مقداری آب و نمك و روغن بپزید به طوری كه له نشود.برنج را با مقداری نمك خیس می کنیم و سپس بعد از یک ساعت، آن را با مقداری آب و نمك روی حرارت گذاشته و به مرحله آبكشی رسانده و با شوید یا سبزی ماهی مخلوط می کنیم.

مگشت پلو یا امگشت پلو یکی از روش های پخت برنج ایرانی است که در کنار انواع غذاهای سنتی ایرانی سرو می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه این غذای خوشمزه در ادامه با ما همراه باشید.
سپس به آن ادویه و فلفل اضافه می کنیم. بعد پیازها را خرد كرده و سرخ می کنیم. تن ماهی را به آن اضافه میکنیم و تفت می دهیم.
گردو و کشمش را نیز می افزاییم و نمک، فلفل، ادویه و گردلیمو و لوبیا پخته شده را می ریزیم.
بعد رب گوجه فرنگی را افزوده و تفت می دهیم. این مواد را با پلو مخلوط کرده و در قابلمه ای به صورت لا به لا می ریزیم تا دم بکشد.

با توجه به اینکه برنج یکی از مهم‌ترین وعده های غذایی خانواده‌های ایرانی است در نتیجه طبخ غذا با برنج ایرانی می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد . اگر قصد خرید عمده برنج دارید حتما از تخفیفات ویژه ما در فروشگاه برنج آرتا رایس بهرمند شوید. قاعدتا خرید عمده برنج ایرانی در زمان جمع آوری محصول انجام می شود، زیرا در این فصل به دلیل حجم بالای عرضه، قیمت روز برنج ایرانی به کمترین حد خود می رسد.

منبع :

b2n.ir

bit.ly

برچسب ها

آموزش پخت مگشت پلو



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها