بنر  1

چرا قیمت برنج شمال از سایر ارقام برنج بیشتر است؟

1/اسفند/1400 وبلاگ
بدون دیدگاه

چرا قیمت برنج شمال از سایر ارقام برنج بیشتر است؟  بسیاری از مردم هنگام خرید برنج به کیفیت محصول مورد نظر خود توجه دارند و تهیه‌ی برنجی درجه یک و مرغوب برای آن‌ها از مهم‌ترین مسائل است. این یکی از دلایل اصلی خرید برنج شمال است. با توجه به عرضه‌ی انواع برنج‌ هندی درجه دو و بی کیفیت در بازار و فرصت طلبی برخی افراد برای فروش محصولات نامرغوب با کیفیت بالا سبب شده تا بسیاری از مردم از پرداخت هزینه‌های زیاد برای خریدن برنج خودداری کرده و با تهیه‌ی برنج‌های خارجی، نیاز خود را با کمترین هزینه برطرف نمایند.

البته برنج‌های خارجی نیز از نظر کیفیت متفاوت هستند و نمی‌توان گفت که تمامی برنج‌های خارجی عرضه شده در بازار بی‌کیفیت و غیرقابل استفاده می‌باشند. اما بهتر است به جای توجه به قیمت برنج ، کیفیت بالای محصول را در نظر داشته باشید و به جای تهیه‌ی برنج‌ ارزان قیمت، برنج‌های خوش پخت با کیفیت را تهیه کنید.

چرا قیمت برنج شمال از سایر ارقام برنج بیشتر است؟

برنج ایرانی از بهترین برنج‌هایی است که در سراسر دنیا می‌توانید پیدا کنید؛ کیفیت عالی و پخت فوق العاده‌ی این برنج باعث محبوبیت آن شده و در واقع باعث شده تا خرید برنج ایرانی به یک محصول جهانی بسیار محبوب و پرمصرف در سراسر دنیا تبدیل شود.

قیمت برنج شمال

برنج‌هایی که در شمال کشور تولید شده و در بازار عرضه می‌شوند به عنوان گران‌ترین برنج‌ها شناخته می‌شوند؛ پخت بسیار عالی این برنج‌ها و عطر و طعمی که دارند از مهم‌ترین دلایل بالا بودن قیمت آن‌ها است.

به نحوی که شما با خرید برنج شمال و پخت آن، می‌توانید در چندین وعده‌ی مختلف از این برنج استفاده کنید. برنج های درجه یک شمال زیاد هستند برنج طارم ، برنج طارم دم سیاه ، برنج طارم سنگی ، برنج عطری ، انواع برنج کشت دوم از بهترین ارقام برنج شمال می باشد. این ارقام جزو برنج های کم محصول می باشند. برای خرید برنج پرمحصول می توانید ارقام برنج فجر ، برنج شیرودی ، برنج بینام و برنج ندا را انتخاب کنید.

به عبارت دیگر یک برنج شمالی مرغوب و درجه یک تا مدت‌های طولانی خوش طعم و لذیذ باقی مانده و کیفیت پخت آن ماندگار خواهد بود. در نظر داشتن این موارد بالا بودن قیمت برنج شمال را منطقی می‌سازد. بنابراین میزان فروش برنج شمال نسبتا بالا می باشد.

قیمت برنج شمال متفاوت بوده و نمی‌توان قیمت خرید انواع برنج‌ شمالی را در یک رده قرار داد. در واقع یکی از اصلی‌ترین عوامل برای رده بندی برنج‌های شمالی از نظر قیمت خرید، کیفیت برنج می‌باشد.

چرا قیمت برنج شمال از سایر ارقام برنج بیشتر است؟

انواع ممتاز برنج شمال

انواع مختلفی از برنج‌های شمالی نظیر برنج طارم هاشمی ، برنج طارم محلی، برنج کشت دوم طارم، برنج کشت دوم بینام، برنج قهوه ای طارم و… از ممتاز ترین ارقام برنج هستند فروشگاه برنج آرتا رحیمی می تواند با مشاوره مناسب بهترین ارقام را جهت خرید برنج به شما معرفی کند.

این ارقام برنج در بازار عرضه می‌شوند که برای خرید بهترین و با کیفیت‌ ترین نوع آن‌ها با قیمتی کاملا بصرفه، لازم است یک سری نکات را درباره هر نوع برنج‌ها بدانید. در ادامه به بررسی مهم‌ترین نکات در رابطه با قیمت برنج شمال می‌پردازیم و اطلاعات مهم برای خرید انواع برنج شمال را تحت بررسی قرار می‌دهیم. فروش برنج شمال را از فروشگاه های معتبر برنج بخواهید.

قیمت برنج شمال ، کدام برنج را بخریم؟

همانطور که گفته شد دو عامل کیفیت و "قیمت برنج شمال" مهم‌ترین معیارهایی هستند که بیشتر افراد در هنگام خرید انواع این برنج‌های با کیفیت مد نظر می‌گیرند.

به طور کلی کیفیت بالای برنج‌های شمالی امری ثابت شده است و اکثر مردمی که با کیفیت‌ترین برنج را مصرف می‌کنند، بدون پرسش برنج‌های شمالی را انتخاب می‌کنند؛ برنج‌های با کیفیت و خوش پختی همچون برنج طارم.

اما در صورتی که به قیمت و کیفیت به طور یکسان اهمیت می‌دهید و کیفیت بالا و در عین حال مناسب بودن قیمت برنج شمال را مهم می‌دانید، بهتر است که در کنار شناخت انواع برنج‌های شمالی و آگاهی از ویژگی‌های کیفی این برنج‌ها از قیمت تعیین شده برای آن‌ها نیز مطلع باشید.

در این خصوص باید اشاره کنیم که برنج طارم دم سیاه از جمله برنج‌های شمالی بسیار با کیفیت و خوش پختی است که قیمت آن به نسبت انواع دیگر برنج‌های شمالی بالاتر بوده و از لحاظ قیمت در رده‌ی نخست قرار می‌گیرد.

این برنج شمال پس از پخت، عطری بسیار عالی و طعمی لذیذ خواهد داشت و دانه‌های آن به میزان زیادی قد می‌کشند و در نتیجه ظاهری بسیار دلچسب می‌گیرند.

علاوه بر آن مصرف این برنج مشکلی برای سلامتی شما ایجاد نخواهد کرد و می‌توان از آن به عنوان وعده‌ی غذایی کاملا سالم یاد کرد؛ چرا که بعد از مصرف این برنج، هضم آن کاملا آسان خواهد بود راتون طارم هاشمی و راتون طارم محلی از باکیفیت ترین و ممتازترین ارقام برنج شمال می باشند.

چرا قیمت برنج شمال از سایر ارقام برنج بیشتر است؟

قیمت متفاوت انواع برنج

بعد از برنج طارم محلی، برنج طارم هاشمی به عنوان گران قیمت‌ترین برنج شمالی شناخته می‌شود. از برنج هاشمی به عنوان برنج عطری نیز یاد می‌شود؛ چرا که بعد از پخت، عطر بسیار فوق العاده‌ای به خود خواهد گرفت. از این رو به نسبت قیمت برنج ایرانی نیز بالاتر می باشند.

این برنج بسیار محبوب بوده و میزان مصرف آن بسیار بالا است که همین مورد باعث بالا رفتن قیمت آن شده است. با توجه به روش کشت برنج هاشمی با کمترین میزان سم، این برنج وعده‌ی غذایی کاملا سالمی برای شما خواهد بود‌.

در ادامه باید از برنج بینام یاد کنیم که به نسبت دو مورد قبل قیمت کمتری دارد؛ برنج طارم کیفیت پخت بالایی داشته و پس از پخت در چند وعده‌ی متوالی قابل استفاده است. بنابراین دلایل بالا بودن قیمت برنج شمال را می توان در چند مورد دانست.

با این حال کیفیت آن به متانسب با انواع برنج طارم و عطر آن نیز تقریبا برابر است. به همین علت با قیمت پایین‌تری به فروش می‌رسد. در آخر باید گفت که بالا بودن قیمت برنج ممتاز شمال ، مانعی برای خرید این نوع برنج نخواهد بود و شما با شناخت انواع برنج‌های شمالی و آگاهی از ویژگی‌های مختلف آن‌ها می‌توانید برنج‌هایی بسیار با کیفیت و خوشپخت را با قیمتی کاملا بصرفه و به راحتی تهیه و مصرف نمایید.

چرا قیمت برنج شمال از سایر ارقام برنج بیشتر است؟

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها